Instagram

Showing posts with label mimpi ngeri. Show all posts
Showing posts with label mimpi ngeri. Show all posts

Wednesday, 18 March 2015

Dibelit dan dipatuk tedung

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Waktu saya tulis post ni, pukul 3.10am.
Selamat malam, selamat pagi!
Tak tau nak ucap selamat malam ke selamat pagi waktu2 macam ni.

Kenapa tiba2 tulis entry time2 macam ni? 😟

Citernya sebab saya takut... 😟..
Terjaga dari tidur tadi, dalam keadaan terasa badan menggeletar akibat di belit dan dipatuk ular tedung.

Ceritanya dalam mimpi tu, saya bersama kawan2 melepak kat kedai makan, tiba2, datang seekor tedung dengan pantasnya ke arah saya (bukan kawan2 yang lain) walhal kami duk sebelah2 je dan rapat2.

Si tedung tu terus membelit leher lantas mematuk saya (ya Allah, memang terasaa betul2 dibelit dan dipatuk). Terasa betul2 seperti bisanya meresap ke dalam tubuh, dan saya makin lemah dan longlai..
Disebabkan itu lah terjaga dalam keadaan badan bergerak2, menggigil2... 😭

Bila dah tersedar, bersyukur ia bukannya realiti.😭😭
Terus membaca a'uzubillahi mina shaitoni rrojim dan meludah ke kiri 3 kali.

Allahu... Apakah maksud mimpi yang betul2 menakutkan saya ni..
Ade sape2 tau tak..?
Korang tau ape maksudnya? 😭

Ok, tu je... Dah kurang dah sikit rasa takut tadi tu.. 😳
Alhamdulillah..
Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...