My New Blog: Masih dalam Pembinaan

05:14

Assalamualaikum w.b.t...

Haii.. Oh Blog!! Orang berblog, saya pun nak berblog. Tapi ilmunya qalil jer. Dalam proses nak belajar. Banyak jugak eh nak kena belajar. Ngeh3.. Penat follow tutorial blog. Biasalah, budak (budak ke?) baru nak belajar, kalau salah tolong tunjukkan. Saya budak suka belajar (suka la sangat). Saya suka baca blog orang, banyak yang best2. Ada blog pasal peribadi, pasal bisnes, pasal makanan, pasal kesihatan, pasal perempuan, ada jugak blog yang jenis menawarkan perkhidmatan. Banyak pasal la pulak. Hihi. Tapi semuanya menarik. I like.. 
Saya budak baru belajar bergayut ni,
tolong tunjuk ajar saya macam mana nak bergayut dengan baik sepanjang jalan ni yer. :)
So, blog saya ni nak pasal apa pulak? Tak tau jugak nak tulis apa sebenarnya dalam blog ni. Hihi. So, I decide blog ni as my other diary, untuk peringatan, nota-nota untuk diri sendiri khususnya. Kalau ada yang lain dapat manfaat dari blog ni, Alhamdulillah.

Kadang-kadang fikir jugak, bestnya kalau saya jadi kaunselor. Kaunselor tak bertauliah. Penasihat alam maya je la. Tapi, siapa je nak kongsi masalah, cerita kat saya yang tak ada apa-apa ni. Ngeh3. Dalam mimpi je la kak oii.

Ok, tu je setakat ni. Tunggu la, tengok apa lagi la yang saya nak merapu selepas ni. Saya tak paksa awak-awak selalu jenguk blog saya ni. Almaklumlaaa, blog cakap kosong je kot. Hihi.

Have a nice day… J

You Might Also Like

0 comments

Followers

Total Pageviews

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.